11 mars 2008

Allra första inlägget

Lite nervöst det här, att göra första inlägget!

Bloggen är ju tänkt att jag ska lägga in lite bilder på det jag sytt, att beskådas av de som är intresserade (el bara nyfikna). Vet inte hur mkt tid jag kommer att kunna lägga på det (el hur mkt tid som finns att skapa nya alster) men jag gör ett försök iaf.

Snuttans första födelsedag närmar sig ju med stormsteg och jag tänkte att hon skulle få en fin hemmasydd klänning att ha på sig. Hittade mönster på 1-årskalasklänning i boken Baby cool, och sött prickigt tyg på Stoff o Stil och efter ett par "eftermiddagslurar" var den klar! Fast jag vet då inte vilken 1-åring som ska kunna ha den! Är som ett tält på snuttan, så den får ligga i "kan ha sen" högen. Men en liten bild kan jag ju visa iaf.

Inga kommentarer: