29 september 2009

Apor/Lejon


Fick sån beslutsångest när jag skulle boka apor/lejon tyget hos jnydesign så jag köpte både rött, turkost och gult. Enda färgen jag inte köpte var grönt, som jag såhär i efterhand nog skulle valt till snutt... Men men, hon blev fin i gult också. Bruna ursnygga manchsterbyxor till (dock svårfotade, får se om det blir nåt mer försök) med riktiga fickor fram och bak, besparing bak, men midjemudd istället för linning så de ändå är riktigt bekväma.

Mönster: Meedom Form 1 till tröjan, byxorna Ottobre 5/09, båda strl 92
Material: gult apor/lejontyg jnydesign, brun babymanchester och mudd stoff o stil

1 kommentar:

Ahlard sa...

Åh så underbart söt! Jättefin tröja, önskar jag kunde sy tröjor. Måste kanske göra ett försök. Jag ler, det är så kul att se apor lejon som plagg på söta barn:) Jag tycker personligen att det gula tyget är finast.